Графічний адаптер
Графічний адаптер це пристрій, що управляє дисплеєм, що й забезпечує вивід графічних зображень. Визначає розв’язну здатність дисплея (кількість крапок на одиницю площі екрана), кількість квітів. Звичайно містить у собі відеопам’ять і засобу перетворення даних, що перебувають у відеопам’яті, у відеосигнал. У цей час використовуються наступні п’ять основних типів адаптерів:
MGA (Monochrome Graphics Adapter) — монохромний графічний адаптер, іноді називаний Hercules Graphics Adapter;
CGA (Color Graphics Adapter) — кольоровий графічний адаптер;
EGA (Enhanced Graphics Adapter) — поліпшений графічний адаптер;
VGA (Video Graphics Array) — відеографічна матриця;
SVGA (Super Video Graphics Array) — відеографічна матриця високого класу.
У системах автоматизованого проектування, видавничих системах використовуються спеціальні типи адаптерів.